Hürriyet

>

2 Mart 2010 Salı

Estetik Mucizesi

Sevgili okur, sırf sizi bilgilendirmek, detaylı ve doğru şeyler aktarabilmek amacıyla cumartesi günü bir estetik cerrahının muayenehanesindeydim. Yaşlanmış, sarkmış, kırışmış ciltler için icat edilmiş yüzlerce ürün hakkında bilgi aldım, hatta bir tanesinin uygulanışına bizzat şahit oldum. Deri altına iğneyle şırınga edilen nem bombalarının nasıl yapıldığını gördüm. Allah seni inandırsın sevgili okur, görmez olaydım. Delik deşik yanaklar, kanlı pamuklar, kurbanın acı dolu yüzü, görülmeye değer miydi, şüpheliyim. Mor ve pötürdek yanaklı kurban, o gün oldukça kötüydü. Ama dün itibariyle 10 yaş gençleşmiş, çökük yanakları dolmuş, buldoga benzeyen gülme çizgileri kaybolmuştu.Üstelik hiç bir yapaylık yoktu. Şimdi aldı mı beni bir düşünce. Sonuç mükemmel. Üstelik doktorla konuştuğumdan beri kendimi daha bir çirkini daha bir yaşlı hissediyorum. Her bir kırışıklık büyük kanyon gibi görünüyor gözüme. Ama acayip zor bir işlem. En az 60 iğne yiyorsun suratına.
Değer mi be sevgili okur, o acıya değer mi? Yani 10 genç göstermek(ama yine de genç olmuyorsun dikkatini çekerim, sadece öyleymiş gibi kandırıyorsun etrafı), hemde sadece 2-3 ay için, yapılır mı? Gerçi dükkan kaynıyordu, karar verilmiş, değer demiş çoğunluk. Ama ben halen diyemedim. Belki bir beş yıl sonra:))