Hürriyet

>

4 Şubat 2012 Cumartesi

Beş Para Etmeyen Tüm Eski Sevgililerime!

Sevgililer gününe az kaldı. Bakıyorum da geçmişime, ne kadar da şanslıymışım, karşılaştığım tüm o ahmaklardan kurtulmuşum. Oh be! Söyledim işte ve rahatladım. Siz, eski erkek arkadaşlar, sizler varya, umrumda değilsiniz. İyi ki sizlerle devam etmemişim. Topunuzu toplasam bir adam etmezmişsiniz. Aranızda hakkını yiyemeyeceğim bir-iki kişi var tabi, ama zaten onlar kendilerini biliyorlar, çünkü hala hayatımda bir yere sahipler, aileleriyle birlikte tabi ki. Ama diğerleri, ya karaktersiz, ya dangalak, ya kafasız ya da azimsiz çıktılar. Sadakatsiz olanları saymış mıydım? Ne kadar şanslıymışım ki sizlerden kurtulmuşum. Her birinizden ayrıldığımda yaşadığım üzüntüye, harcadığım vakte de acıyorum şu an. Bana tek verdiğiniz şey, iyi bir erkeğin çok zor bulunacağına dair inanç. O kadar adamdınız, biriniz bile mi iyi çıkmadı? Ben mi arızaydım, yoksa siz erkek milleti olarak mı aranızdan adam çıkaramıyordunuz? Ama iyi oldu, sizlerle yaşadığım onca azap dolu gün, saçma sapan ilişki sonucunda bugünkü sevgilimin kıymetini öğrendim. Sizler olmasaydınız herkesi iyi falan sanacaktım yoksa. Tam 15 yılımı yediniz be! Her nerdeyseniz, her kimin hayatını zehir ediyorsanız varın devam etmeyin, sakın ola ki yoluma falan da çıkmayın. Görmesin gözüm sizleri. Hiç birinizi özlemedim, birinizde bile aklım kalmadı, hatta çoğunuzun isimlerini unuttum, ama bana yaşattığınız o korkunç günleri unutmadım. O yüzden de diyorum ya, çıkmayın karşıma, meğer ne zehirmişsiniz, mahvetmişsiniz beni. Şimdiki hayatıma, on yılı aşan ilişkime bakıyorum da kafamı duvarlara vuruyorum sizlere harcadığım zamanı düşündükçe. Bana ilişkilerin mutsuzluk dolu olduğunu, güvensizlikle örüldüğünü, öğrettiniz, ama doğru değilmiş işte! Yanlış olan sizin çarpık düşüncelerinizmiş. Siz bir halt bilmiyormuşsunuz! Eminim aynı kafadaysanız hala o kabusun içindesinizdir. Oh olsun size! İyi ki sizlere kapılıp o kabusa dahil olmamışım! Bana yaptıklarınızın bin mislini çekin, belki adam olursunuz! Ama bir b.k olmaz sizden. Varın ne haliniz varsa görün, hiç birinizin gününü de kutlamıyorum, mutluluk da dilemiyorum. Çünkü sizleri AFFETMİYORUM!
Şimdi yıkılın karşımdan!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder